Producenci

Santander

Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje

 

Certyfikat

 

 

 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Zapisanie się do Newsletter oznacza, iż potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności sklepu internetowego www.ferros.pl
Czas i koszty dostawy

1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
1.1. Dostępna jest również dostawa na terytorium Unii Europejskie. Wówczas koszty takiej dostawy ustalane są indywidualnie.
2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
3. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny (opcja ta dotyczy wybranych produktów, które Sprzedawca posiada w swoich siedzibach Brzezna 611, 33-386 Podegrodzie lub 33-386 Podegrodzie 93).
4. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
4.1. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.
4.2. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: Brzezna 611, 33-386 Podegrodzie – w Dni Robocze, w godzinach od 08:00 do 16:00 (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym).
5. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 60 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 60 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
5.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
5.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
5.3. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności Raty lub Leasing - od dnia zawarcia umowy.
6. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 60 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 60 Dni Roboczych. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:
6.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
6.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
6.3. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności Raty lub Leasing - od dnia zawarcia umowy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl